čtvrtek 24. března 2011

3. DEN

CTVRTEK, ... klidny pracovni den ...



... dnes jsem byla dopoledne v pizzerce a potom jsem jela do skolky. Tam byl dneska klidek, protoze tam nebyla sefova :-) Sice bylo celkove malo personalu, protoze 2 ucitelky jsou nemocne a 3 maji dovolenou, ale slo to. Byly jsme v podstate cely den venku na zahrade na slunicku




... po skolce jsem sla s Neny na trenink a vzala jsem i Georginu. Dnes jsem byla "zla" trenerka, dala jsem detem zabrat, cele 2 hodiny se posilovalo. Udelala jsem jim 12 stanovist a po 30 sekundach se stridaly. Po oznameni, ze takove treninky budou ted pravidelne, moc nadsene nase holcicky nebyly :-)
Nenynka se snazila, nevim, jak ta to bude mit zitra se svalama, ale doufam, ze zvladne zitrejsi dva treninky. Zitra musime zase do DTB a potom hned k nam na trenink.
... Jinak to prespani u Alae zvladla Neny super, jenom mi rikala, ze byla rano jeste unavena, ze ji Alae rano probudila, ... takze dnes sla spinkat hned po treninku a okamzite usnula, ... a ja jdu ted take ...

Žádné komentáře:

Okomentovat