pátek 1. dubna 2011

11. DEN

PATEK, ... od rana do noci ...



... tak dnesni den ostartoval po 6 hodine rano. V patek musim byt vzdy uz 8 hodin ve skolce, takze se vstava brzo. Musela jsem dnes dele pracovat, za jinou pani ucitelku, ktera mela dovolenou, takze jsem uz domu ani nejela a jely jsme s Neny rovnou na trenink do DTB. Cestou, protoze jsme mely jeste cas, tak jsem se zastavila s autem v servisu na vymnenu oleje.



Pokracovaly jsme do Frankfurtu. Tam prisla i Ilona, Laeticia ma trenink vzdy o pul hodiny dele nez Neny a tak jsem vzdy rada, ze mam s kym pokecat. Nenynka dostala zase "domaci ukol", co ma doma trenovat.



...Presunuly jsme se na trenink k nam. Tam me to posledni dobou stve, ze se nikdo nesnazi tak, jak by bylo potreba. No nic, zase budou ty nase "slecny" koukat na dalsich zavodech, az nebude nikdo stat na stupinku. Za tyden zacinaji velikonocni prazdniny a pak uz je pomalu konec dubna a v kvetnu maji zavody. Asi to potrebuji, aby zacaly zase neco delat.



... Po treninku jsem mela takovy hlad, ze jsem jenom zavolala Alexovi, at zavola do nasi oblibene ceske restaurace a objedna stul, ze si zajedeme na vecu. Domu jsme prisli ve 22,30 hodin s plnym pupkem :-)



... Nenynce jsem objednala na netu lano na splhani a to dnes prislo a hned ji ho Alex dal do pokojicku, takze ta cela rozespala z auta, sla jeste v jedenact vecer splhat a byla cela nasena, ze muze ted doma trenovat. Jeste ji chceme koupit zebriny, uz jsem si jich par vyhlidla na netu, jeste musim rozmyslet, jake nakonec vezmu

1 komentář: